lunes, 16 de mayo de 2011

C’s alerta d’un nou pacte nacionalista CiU-PDB

  • Atalaya: Les declaracions de Ramos demostra que el PDB és el partit comparsa de CiU.

Blanes, 13 de maig de 2011. El candidat de Ciutadans (C’s) a Blanes, Sergio Atalaya, davant les declaracions del candidat del Partit Democràtic de Blanes, Anselm Ramos, en una entrevista on afirma que <<estem oberts a pactar amb CiU de nou>>, demostra “que el PDB és el partit comparsa dels nacionalistes de CiU i que la seva marxa del govern, va ser, com ja varem dir, per intentar netejar la seva consciència al veure que han portat Blanes a la deriva”.

Atalaya, lamenta “que el PDB en comptes de promoure polítiques socials pel bé dels blanenc, el seu únic objectiu sigui donar suport a aquells que promouen la independència de Catalunya des dels ajuntaments”.

Per aquest motiu, Atalaya assegura que C’s és l’únic partit on els seus votants no estan en venta. “Els nostres vots no es venen a canvi d’una cadira i menys amb els nacionalistes. Les declaracions de Ramos demostra que el PDB és el partit comparsa de CiU, on el pacte està tancat abans de les eleccions, està clar que votar PDB és votar nacionalisme, és votar a CiU”.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Moisés Manzano

andreu, ayer no se si lo leiste, pero dije que en este caso el fin justificaba los medios, y lo hacia refiriendome a que, en los partidos afincados actualmente no hay cabida para hacer lo que yo pretendo, y el grupo de amigos que hemos usad ...o las siglas de c's, claro que podiamos haber echo un partido nuevo, pero eso vale dinero, el cual no tenemos, nosotros al contactar con esta formacion pusimos nuestras condiciones, y una era clara, concisa e inamovible. NO HARIAMOS CASO DE LAS DIRECTRICES DEL PARTIDO, ya que a nosotros sólo nos mobía nuestra ciudad, y que no aceptariamos imposiciones de arriba, y les dimos a elegir o aceptaban o no entrabamos. ACEPTARON. Y el día que me quieran imponer algo en contra de mi voluntad desde la central ME MARCHARE CON LA CABEZA BIEN ALTA, y yo en el tiempo que he estado en euia-icv, he visto pasar estas cosas que Blanes tenia una vision y opinion distinta y desde la central les han impuesto disciplina. Y eso para mí es inaceptable y enexcusable, con esa actitud deben de dejar la politica, porque si uno de nuestro partido lo hace mal...hay que ser valiente y decirlo, y no callar como putas.....o defender lo indefendible...