El vicepresident de la Generalitat, Josep-Lluís Carod-Rovira, gastarà fins a finals d'any 200.000 euros (més de 33 milions de pessetes) a millorar la imatge i la comunicació del seu departament, segons la licitació d'un contracte de consultoria i assistència publicat en el Diari Oficial de la Generalitat (DOGC). Aquest anunci, tot i que la data de la signatura del secretari general del departament, Rafel Niubò, és del 5 de març, es va publicar en el DOGC el passat dia 14, just cinc dies després de la davallada d'ERC a les eleccions generals i coincidint amb la difusió pública de l'enfrontament que mantenen Carod i Joan Puigcercós pel control del seu partit. L'objectiu del contracte és "assessorament en el disseny, la programació de plans i estratègies comunicatives de l'activitat pública que genera el Departament de la Vicepresidència". El pressupost de la licitació és de 200.000 euros. Sobta que la data límit de la presentació de les ofertes sigui de "vuit dies naturals, a comptar l'endemà de la publicació del present anunci al DOGC", quan aquests vuit dies coincideixen amb les vacances de Setmana Santa. És a dir, el termini va concloure ahir dissabte.
No hay comentarios:
Publicar un comentario