jueves, 31 de marzo de 2011

C’s acusa Blanes Decideix de buscar la confrontació.

C’s acusa Blanes Decideix de buscar la confrontació.



· Atalaya: “ens ha costat trenta anys aconseguir una democràcia i ara volen que Catalunya sigui Kosovo, des de C’s ens hi oposem”

La formació política de Ciutadans (C’s) de Blanes ha decidit no participar en el debat de Blanes Decideix en considerar-lo “un acte que busca la confrontació i dividir la societat trencant la cohesió social”.


El candidat de C’s a Blanes, Sergio Atalaya, ha volgut deixar clar que “no volem aixecar fronteres, que ens facin decidir entre pare o mare, volem que Catalunya sigui el motor d’Espanya i d’Europa”. “Ens hi oposem perquè som demòcrates, perquè complim les regles de joc, no legitimarem unes consultes que estan al marge dels processos electorals legals assegura Atalaya.


El candidat de C’s recorda que “ens ha costat trenta anys aconseguir una democràcia i ara volen que

1 comentario:

cristobal dijo...

yo cristobal montes miembro de la agrupacion de blanes encuentro ofensiva la comparacion con kosovo, opino que cada uno puede defender sus ideas sin faltar el respeto a nadie, hoy un miembro me ha manifestado su descontento con esta comparacion y me parece legitimo, aqui no ha abido ningun genocidio y se han expresado los ideales con respeto, otra cosa es que yo los comparta. esta cita no se de quien es pero me gusta " no estoy deacuerdo con lo que dices pero morire para que puedas hacerlo.